Berlijn

15 april 2022 - Berlijn, Duitsland

Vanmorgen, na een heerlijke nachtrust, ontbeten in het hotel. Joey raakten er niet over uitgesproken hoe lekker hij had gegeten. Nou daar sloot ik mij aan. Goede vrijdag is in Duitsland een feestdag en daardoor was bijna alles gesloten. Vandaag was de dierentuin wel geopend. Daar gingen we vanochtend. Gewapend met telefoon gingen we op pad. Die is vooral nodig voor de ov app van het openbaar vervoer in Berlijn. Met lopen, tram en de bovengrondse metro waren we er binnen 40 minuten. Fantastisch! Het leek allemaal erg complex, maar het viel reuze mee. We hebben bijna de hele dag in de dierentuin gelopen. Wat is het daar schitterend. De 3 panda's, de enorme olifant en de apen vonden we wel het mooiste. Het aquarium is zeker ook iets wat je niet moet overslaan. Jammer dat het weer vandaag niet mee werkten. Veel miezer regen. In de buurt van het hotel hebben we heerlijk gegeten. Zo'n broodje kebab heb ik nog nooit gezien en lekker🤤 Morgen staat Alexanderplatz op het programma